Alla inlägg den 13 september 2010

..

Av malin hejdenberg - 13 september 2010 15:06

I dag va tanken att vila när barnen vila, OJ så mycket vila det vart :/ Men ska inte klaga, får ju sova i natt hoppas Jag,


Adam har inte kräkts på någon timma nu.. Peppar peppar!!!!!!!!

Hoppas förra gången va sista gången han kräktes,

Stackars lilla killen,

Åh Alexandra e så mammig o låter inte Adam sitta hos mig o mysa,

Hon vart så sur så hon sprang ut i hallen, satte sig o va skit sur ;P

Det va ju bra de, för Adam fick sin mysstund med Mamma : )

<3

Av malin hejdenberg - 13 september 2010 10:09

Ja i dag känner jag mig riktigt riktigt sliten, igår kväll kunde jag inte somna, saknade syster så fruktansvärt mycket, va pigg men endå skit skit trött.. Johan kom hit och kramades lite igen med mig, underbara människa!!

Kändes lite bättre, så Jag somna tillslut,

För att någon timma senare vakna av att Adam ropar att han har ont i magen springer på toa och kräks :( stackars killen, Han väcker även Alexandra, så har varit vaken sen kl 4 i morse och har huvudvärk,förkyld ont i kroppen känningar av lite feber, Och en vrål mega trotsig 2 åring vid namn, Alexandra.


OJ kära nån som Jag klagar.. HOST! skärpning MALIN!!


Adam och Alexandra skulle igentligen vara hos sin pappa from i dag,Han har skadat foten,

Även fast Adam e sjuk, kräks, Alexandra trotsig som aldrig förr, jag förkyld och trött så enda in i bomben,

Så är jag riktigt riktigt glad över att få ha dom lite extra faktiskt,


Klag klag å klag,

Men ibland måste man få göra det också..

synd om Adam tycker jag eftersom Alexandra retar honom, riktig retsticka!!



Så min dag kommer gå åt att torka spyor,jaga 2 åring och säga Nej nej nej ! tjat Mamma e va jag e :/



  i fredags satt dom och mysa framför tv:n ..

Tror nog Alex jävlas med Adam för hon vill sitta och mysa precis så här som dom ofta gör. <3




Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards