Alla inlägg den 17 september 2010

Av malin hejdenberg - 17 september 2010 23:32

Denna kvällen fick jag verkligen ingen lust att göra något alls........




Så.. kan lika bra skriva i bloggen......

Efter att jag kom hem i morse från Johan blev det ett skutt in i duschen för att sen gå bort till Therese och barnen där även Elin,Holly och Emily va, Drack mycket kaffe!! :)


Har tänkt gå till jobbet för att hälsa på bla och för att lämn ett papper till chefen, tidigare dagar har Jag känt att Jag inte orkar, Men i dag hade jag orken till det. Klippa även ut korten på Alexandra i tidningen som vi satt in.

Fin min tös är = )


Vart mycket trött i dag, sov en stund mot kvällen..

Vakna i natt, en skrämmande känsla jag fick.. vakna av att jag hade tungt o andas, va inget med astman att göra,ingen sån känsla, ( många år sedan Jag hade problem med min astma nu ) 

vet ej riktigt hur ja ska förklara hur det kändes, kunde inte ha täcket högt upp.. kändes nästan som panik..

skrämmande och hoppas inte det upprepas.

Tur Jag och Johan somnat med tv:n på.. så va bara att ligga och kika på tv:n..


Annars i kväll har de inte hänt ett enda dugg..

Har inte haft lust till att göra något alls faktiskt.....

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards