Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av malin hejdenberg - 4 oktober 2010 20:51

I morse tog jag och älsklingen ännu en sovmorgon! det e ju helt underbart att vakna bredvid honom,

Vi gjorde oss i ordning och åkte mot stan, fikade, och gick i affärer, han handla lite smått o gott, bla en sköldpadda som flyttat in till honom nu :)

På zoo market såg jag en lite men jääädrigt äcklig liten orm.. usch, hatar ormar, tur det inte fanns någon stor fet ful äcklig spindel där iaf..

hua !!

kom lagom hem för att sen hämta mina barn,

2glada mycket glada barn mötte mig , springandes på dagis, riktigt kul att se dom igen, som jag saknat dom,

Har annars haft en helt underbar vecka tillsammans med älskligen,

trivs verkligen så himla mycket tillsammans med honom,

han får mig verkligen att må riktigt riktigt bra.

Guuuud va jag älskar honom..

jaja bla bla bla tänker väl ni .. men så känner iaf jag.

Han e helt underbar mot mig, på alla sätt o vis.


Eftersom det e kanelbullens dag i dag hade barnen på dagis bakat kanelbullar så vi gick in till Elins där även Thereses va, bjöd barnen på bullar och saft.

Roligt att prata lite med dom nu när dom varit ute o rest i ULLARED!! :D


i morgon e de dags för dagis,, jag ska bort till Therese en sväng och snacka lite skit och dricka kaffe,

skicka iväg lite jobbansökningar om det nu finns något att söka,

ringa komvux ska jag också göra..

..


Barnen sover nu sen 1 timma tillbaka ungefär.. mätta och nybadade,


Älsklingen e och spela med bandet en sväng i vallstena,

Han kommer sen :)



På onsdag e det minnesgudtjänst för Elin, kommer bli fint, mycket fint,

ch ganska mycket folk kommer det..



Elin saknar dig så enormt mycket..


har funderingar på att tatuera in " systeryster " någonstans.. eller någon sorts symbol som symboliserar Elin..

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards