Alla inlägg den 8 oktober 2010

om

Av malin hejdenberg - 8 oktober 2010 22:59

Det på något vis är så att dom som fått nyckeln till himlens dörr.. OM dom kan komma tillbaka och hälsa på.. varför kan man inte se och få veta det, kunna prata med dom, skratta tillsammans med dom,krama om dom ???

Döden, ja jag e inte rädd för den, utan jag är rädd när någon lämnar Mig för att dö.. För Jag som e kvar e den som måste sakna denna personen varje dag, är jag självisk nu ??!!!

erkänner dock att jag känner mig så just nu, för jag vill inget annat än att få tillbaka dig..



Tror inte det finns några sjukdomar där du är nu..

och eftersom det tydligen, tyvärr va meningen att just du skulle drabbas av detta helvetes monster, parasit.. så är det kanske bäst att du är där du är..

förstår ni vad jag menar..?????!!!

 Men jag önskar mig inget annat än att du ska komma tillbaka till oss.. frisk, full av liv, humor, GLÄDJEN!

solstrålen själv.. men isf frisk..


Vill vara så som du va.. hur gjorde du?!!?

Kan du visa mig genom att vara den du va?!

allt det där fina du va...


saknaden efter dig Syster bara växer och växer..

Det gör fruktansvärt ont..


 


Av malin hejdenberg - 8 oktober 2010 22:17

Dagen började med att barnen gav mig sovmorgon,UNDERBAART!!

Fick sen äran att ta hand om Therese lilla Tyra och Wilma en stund på fm, jätte roligt att få ta hand om andras barn =)

Barnen åt fm mellis tillsammans, Alexandra va jätte söt och hälpte mig med Tyra, gav nappen och klappa och låg på golvet tillsammans med Tyra dom gånger ja va ute och rökte, Adam och Wilma spela dator spel.

När Therese och Ebba kom tillbaka från sitt möte drack vi lite kaffe och hade det trevligt..

Tiden for iväg och dom gick hem, Jag hoppa i duschen, medans jag fixade lunch målade Adam och Alexandra varsin teckning till farmor som fyllde år. Efter lunch hoppa Adam upp på cykeln, Alex i vagnen som somna gott och jag på med promenad skorna för att promenera till farmor på lite god fika..

Prata om lite allt möligt, byggde lego ..

Kl närma sig 15 och dags att gå hemåt igen för att träffa Terese.L och bjuda på tårta och kaffe,

Johan och Tilde kom förbi och vi börja planera mat, lövbiff med pommes, mycket gott, bra att ha en underbar kock till man :D

efter mat och disk bänka vi oss framför tv:n , fram med fredagsmyset.. och massa mys och bokläsning och IDOL!!

Har tom fått Johan och se Idol.. INTE ILLA!!! :D

En riktigt bra dag, en riktigt bra kväll med mycket mycket mys..

Underbart verkligen..

Johan bestämde att vid bra väder i morgon tänkte vi grilla lite korv, senare på kvällen äta lite tacos och sen ha PYJAMAS PARTY :D

spännande för barnen verkligen..



 

Adam myser tillsammans med Tyra..

Även Alexandra mysa med henne men det hann jag aldrig få kort på :(

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards