Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av malin hejdenberg - 14 oktober 2010 18:18

Sitter nu hemma vid Anna och är barnvakt åt Havanna, Anna är på föräldramöte och Tobbe jobbar över i dag.

I morse fick jag något så fint som frukost på sängen av älsklingen..

underbar han är =)

..

Vi gick hem till mig för att sen färga håret, färga bort mitt hulk gröna som Johan kallade det :)

Sen in i duschen för att sen vidare till Emily på en kopp kaffe och massa trevligt prat.

Har även pratat med en gubbe på komvux om att plugga distans och det va inga problem med det..

Känner mig taggad nu =)

detta e vad jag verkligen vill.


I morgon e det fredag och Johan dotter Tilde fyller 9 år..

eftrersom hon e vid sin mamma i morgon så firar vi henne på lördag tillsammans med farmor bla..

Ska bakas tårta, sånt tycker jag e roligt =)



Finns inte såå mycket nytt att skriva faktiskt, barnen e vid sin pappa, saknar dom jätte mycket..

<Johan är helt underbar mot mig, skämmer nästan  bort mig lite ibland tycker jag..

Jag har tur som har honom....



På söndag ska vi till mamma och äta mat.. ska bli gott =)


I morgon har vi faktiskt inte planerat något, blir nog en massa mys som vanligt <




3  

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards