Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

En riktig busunge!!!

Av malin hejdenberg - 18 oktober 2010 19:05

Efter hämtning på dagis for Adam iväg med sin cykel medans Alexandra va sugen på vaniljyougurt..

medans hon åt yougurt gick jag ut för att röka..

Kom in efter en liten liten stund

då såg det ut så här

  yougurten öppnade jag ny, den va nästan slut, hela bordet,stolen,golvet flöt i yougurt..

Adam sprang in till Elin för att skvallra =)

ja jisses..

Jag va kanske lite dum som lämna var yougurten på bordet, men tänkte mig inte för eftersom hon aldrig brytt sig om att hälla sj tidigare,


Fint va??!!!

unde inte göra annat än att faktiskt skratta åt henne..

sen va det bara att torka och torka.......................

se " full i fan " blicken på Alex ;)

 
 
Emily

Emily

18 oktober 2010 21:29

Hahaha.. jag tyckte de va jättekul =))

http://emilyhallgren.blogg.se

malin hejdenberg

18 oktober 2010 22:00

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!! jag vet :D

 
elin

elin

18 oktober 2010 22:17

HAHAHA, Hon såg så nöjd så nöjd ut:) söttöjs. va långt hennes hår hade blivit förresten:)

http://thestyleismine.blogg.se

 
Ingen bild

mamma monica

19 oktober 2010 07:46

Vilken liten djävulsunge hon är. Undrar vem hon fått det ifrån? Men hon är söt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards