Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av malin hejdenberg - 21 oktober 2010 21:01

vara rik och köpa massa nytt till hösten.. bla detta...


             


Morgonrocken är dock i fel färg, vill ha en mörklila


se en jacka, som jag sett ut i stan, Grann Elin lär ju få en sån i födelsedags present :)


Hösten är här och mycket mysigt vill man ha på sig och burra in sig i

Av malin hejdenberg - 21 oktober 2010 16:14

Fyller 35 år i morgon och vi som hade lite roliga planer för honom,

åh i dag ligger han dålig, mått jätte illa, men sist jag prata med honom hade han inte kräkts något iaf, men det e ju några timmar sen, så får fira hans födelsedag en annan dag, STACKARN!!

:(

..

Jag och barnen har i dag varit på shell, tog en liten längre promenad för att lämna ett paket och barnen va så sugna på glass,

kallt med glass i detta höst väder Burr..

Jag har även hunnit dammsuga efter lunch, fick inspiration av grannen vägg i vägg som städa för fullt.

Har handlat lite champinjoner, paprika och grädde till kycklinggrytan ikväll, ska bli gott =)


Jo om någon sett Adams traktor så hör gärna av er till mig,

står Adam på traktorn,


   Tack!

Av malin hejdenberg - 21 oktober 2010 10:34

Adams traktor som Jag köpte av Therese är borta, den har även legat på dagis sa Therese,men nu är den borta,

Om kanske ett barn tagit hem traktorn och föräldrarna inte känner igen traktorn och vet att det inte är barnets så lämnar man väl tillbaka det.. Så blir väl att leta traktor i dag, Om Adam kan slita sig från Silver, Den lilla kissen får inte vara ensam många sekunder innan Adam är framme för att gosa med henne

<3

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards