Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Älsklingen

Av malin hejdenberg - 21 oktober 2010 16:14

Fyller 35 år i morgon och vi som hade lite roliga planer för honom,

åh i dag ligger han dålig, mått jätte illa, men sist jag prata med honom hade han inte kräkts något iaf, men det e ju några timmar sen, så får fira hans födelsedag en annan dag, STACKARN!!

:(

..

Jag och barnen har i dag varit på shell, tog en liten längre promenad för att lämna ett paket och barnen va så sugna på glass,

kallt med glass i detta höst väder Burr..

Jag har även hunnit dammsuga efter lunch, fick inspiration av grannen vägg i vägg som städa för fullt.

Har handlat lite champinjoner, paprika och grädde till kycklinggrytan ikväll, ska bli gott =)


Jo om någon sett Adams traktor så hör gärna av er till mig,

står Adam på traktorn,


   Tack!

 
 
Therese

Therese

21 oktober 2010 19:05

de är ju sjukt att nån snott hans traktor :/, men det är ju inte första gången nåt försvinner i vårt kvarter.

hela veckan när han va hos stefan sist så stod den på dagis, mamma va nog den sista som såg den där på söndagen....
har du kollat skolparkeringen ? ring o kolla me dagis i morrn oxå.. kan ju hända att dom aétt den eftersom fröknarna parkertar där, och tagit me den till dagis eller nåt.

hoppas ni hittar den... hans kära traktor =)

http://hedmanlindby.blogg.se

malin hejdenberg

21 oktober 2010 20:38

Ja de e så tråkigt, hans älskade traktor, jonathan låna den någon dag, minns inte vilken helgen innan om åkte till pappsen, har sen inte tänkt på det eller knappt vart hemma, så antingen lämna aldrig jonathan tillbaka den eller så har någon tagit den från vår baksida och lekt med den på dagis :( tråkigt om någon tagit den för att jävlas, synd om adams.
Hans älskade traktor :(

 
linda

linda

21 oktober 2010 20:57

Ja junior är en kopia av julius. Underbart fin!

http://royaltylove.blogg.se

 
Ingen bild

jenna

21 oktober 2010 21:06

kolla bilden på facebook igen som jag lade upp. precis lik men utan skopa!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards