Alla inlägg under oktober 2010

Av malin hejdenberg - 20 oktober 2010 18:24

I dag efter lämning på dagis drack Jag och Elin en kopp kaffe innan vi satte oss i bilen och åkte mot stan, hitta den perfekta presenten till Johan..

Mössa och paraply till Adam.

Åt lite lunch och sen hemåt efter att ha varit i nästan alla affärer =)

Har varit en riktigt toppen dag tillsammans med grannen..

.

Hem, hämta barnen,visa det jag köpt, och skulle testa mina kläder från Hm.. men byxorna va för stora och en tröja va bara allmänt ful :/

men en skjorta,bh och trosor kunde jag ha =)

..

Johan och barnen skulle äta mat här ikväll igen, men Alex johans son ligger i magsjuka så blev inge mys med mat och tv tittande i kväll :(

Söta underbara Johan hade köpt en present som han la i brevlådan =)

Ett spa sett =) fina underbara Johan. Han är verkligen helt underbar mot mig.. Varje månad ger han mig nått fint, en blomma eller en present,

Gud va Jag känner mig älskad :)


I kväll grädda jag och barnen pannkakor , till det drottningssylt, MUMS! jag gillar annars inte pannkakor men gick bra att äta med drottningssylt.

Adam sitter just nu på rummet efter att ha varit lite dum .. så där får han sitta en stund, Alexandra ser på bolibompa tillsammans med Silver, hon är glad för hon får annars inte knappt klappa på henne,

Bara Adam som sitter och vill mysa med henne..


I kväll när banren sover ska ja skura av golvet här.. eftersom jag endå inte får besök av älsklingen..


Disken kallar .. bye bye...



LÄNGTAR TILL FREDAG.. Älsklingen fyller 35 och på kvällen kommer det bli en väldit väldigt mysig kväll.. LÄNGTAR!!!!! ;)

Av malin hejdenberg - 20 oktober 2010 07:10

Adam vakna tidigt i dag, igår försov vi oss lite, medans vi vakna lite för tidigt i morse, Halv 7 hade satt kl på 7 för att hinna duscha bla,

Jag ska klä på mig och barnen ser på bolibompa, sen frukost, bus med Silver antar jag, Adam myser med henne just nu,

Han älskar verkligen den katten :)

Alexandra med men är inte lika intresserad som Adam..


Nu frukost..sen på klädning,Dagis sen stan med Bästaste Ein Hedman :)

Av malin hejdenberg - 19 oktober 2010 23:22

På vad ja ska skriva om i min blogg?????!!

Känns som Ja skriver om ungefär samma sak varje gång, så lite tips tack :D skull va gulligt


Vad vill DU läsa om ????!!!!



    

Av malin hejdenberg - 19 oktober 2010 22:23

Adams lille kisse är nu här, bara efter en liten stund hade hon " bott in sig " , va först lite skakig på benen, Tog fram lite kattleksaker och hon började leka, gick på lådan och åt av maten och drack av vattnet,

sen svansa hon efter mig hela tiden, gick runt och kurra och kjela och va allmänt mysig mellan alla bus och lek.

När ja satte mig vid datorn i dag la hon sig i knät, la sig sen över tangenterna,titta på mig och ville ha lite uppmärksamhet tror Jag,

2ggr hoppa hon upp och la sig =)

Hon är jätte fin och jätte snäll och mysig,

Adam och Alexandra blev storm förtjusta och va tvungen att bjuda in Jonathan med en gång för att visa sin kisse...

Han har burit,busat och myst med kissen,

Han älskar verkligen henne,

och efter några olika namnförslag kom han själv fram till Silver, och Ja, hon passar faktiskt i " Silver "


Nu är hon här igen, sitter bredvid mig här vid datorn och kikar,

Riktigt riktigt fin och mysig katt, och Adam han e nog slites stoltaste unge :)


               


stolta barn =) så roligt att se..




..

I kväll har jag och älskling haft mys med lite ost och kex,

GOTT!

I morgon ska Jag och Elin till stan ( kanske Therese,HOPPAS ) för att handla present till Min älskling som fyller år på fredag =)

Av malin hejdenberg - 18 oktober 2010 23:41

sova.. efter att i en veckas tid nu somnat och vaknat tillsammans med Johan så är det jobbigt att inte somna i hans famn i kväll,och tråkigt att inte få vakna tillsammans med honom i morgon,

varje natt i en veckas tid har jag somnat med hans armar runt mig,

har varit så mysigt,vaknat i hans famn.

saknar när han pilla mig i håret som han alltid gör,

alla små bus =)

även fast vi setts i dag för några timmar sen så saknar jag honom så himla mycket redan..

Han kom förbi här nyss, för att ge mig en kram och en puss för att han saknade mig så mycket.. Snacka om kärlek..

Han är helt underbar på alla sätt..

och Jag är så jäkla kär och lycklig tack vare honom.


Men hans barn behöver honom också, dom ska upp till skolan imorgon.


Underbart att vara kär,

men jobbigt att sakna <3


Av malin hejdenberg - 18 oktober 2010 20:20

Japp..

Vi ska få tillökning :)
































en liten kissekatt flyttar in i morgon ;)

Av malin hejdenberg - 18 oktober 2010 20:20

Japp..

Vi ska få tillökning :)

Av malin hejdenberg - 18 oktober 2010 19:05

Efter hämtning på dagis for Adam iväg med sin cykel medans Alexandra va sugen på vaniljyougurt..

medans hon åt yougurt gick jag ut för att röka..

Kom in efter en liten liten stund

då såg det ut så här

  yougurten öppnade jag ny, den va nästan slut, hela bordet,stolen,golvet flöt i yougurt..

Adam sprang in till Elin för att skvallra =)

ja jisses..

Jag va kanske lite dum som lämna var yougurten på bordet, men tänkte mig inte för eftersom hon aldrig brytt sig om att hälla sj tidigare,


Fint va??!!!

unde inte göra annat än att faktiskt skratta åt henne..

sen va det bara att torka och torka.......................

se " full i fan " blicken på Alex ;)

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards