Alla inlägg den 3 november 2010

Av malin hejdenberg - 3 november 2010 21:35

Inom 24 from nu.. kan ni ställa en fråga till mig, vad som, jag kommer svara ärligt på


fråga fråga fråga fråga !!!!


 

Av malin hejdenberg - 3 november 2010 21:03

Av mig att inte skriva så ofta, men är ju lite svårt när Simon tagit tillbaka sin dator och strömkabeln är kass på min, den ska fixas,

Men ikväll får ja iaf låna Bästa Elin Hedmans lilla mini söta dator.

TACK ELIN underbara människa.

...

I går kväll bestämde Jag och Johan tillsammans med barnen att vi skulle ha pyjamas party hemma vid honom, vi åt lite lite popcorn och mysa till det,mednas jag hämta välling och blöjor spela Adam tv spel, Alexandra somnade på Johans mage =)

Jag spela lite bilspel med Adam.. men skiit så svårt det är ..

Adam är riktigt duktig..


 I dag har barnen haft pyjamas party på dagis, MYSIGT att gå till dagis i pyjamas, det händer ju aldrig annars =)

Jag gick hem till Therese efter lämning,drack kaffe, prata massa nyttigheter ;) Mamma kom förbi också, lämna pengar så hon fick med sig jultididningarna hem, Johan fick en sen present av mamma och pappa, Ozzys bok som han så länge velat ha =)

SÅ glad han blev..



Annars e livet underbart.. PENGAR!! hatar pengar,.

men förutom det problemet är jag faktiskt väldigt lycklig..

Har allt jag behöver runt omkring mig, FÖRUTOM pengar :(



Saknar syster varje dag.. går inte en dag utan att mina tankar faller bort en stund, Saknaden efter henne bara växer och växer...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards