Alla inlägg den 9 november 2010

Av malin hejdenberg - 9 november 2010 14:18

Se vad jag hittat.. och förstå att Jag vill ha !!!!


   

 




Vilken va snyggast??!!!!!

1,2 eller 3 ?

Av malin hejdenberg - 9 november 2010 11:49

Har du känt den där riktiga kärleken..??!!


Ni vet när de pirrar i magen när ni ser personen, när ni saknar bara han/hon stänger dörren och går hem,


För första gången känner jag mig nu TRYGG..

Ni som känner mig väl, vet va Jag menar med ordet Trygg..

Känns underbart.

Snart 1 år sedan Jag träffa Johan och jag känner mig bara mer o mer ny kär, Hur är det möjligt?!

Vet att Han känner exakt samma sak.


Det känns så jäkla bra,

Jag känner förtroende för honom till 200 %

Jag är så jäkla förbannat LYCKLIG!

Allt han gjort och ännu gör för mig,alla fina ord när jag varit ledsen,

Hjälper mig så Jag och barnen får mat på bordet varje dag,Köper fina saker,Ställer upp på alla möjliga sätt

Han visar verkligen sin kärlek till mig på alla möjliga sett, och Jag känner mig, FAKTISKT älskad på riktigt,

Även min familj älskar honom och allt han gjort/gör för mig och barnen.


Han är fantastisk !


Som Syster sa när Jag prata om Johan,

- " Malin du är ju så jäkla kär, Jag har aldrig sett dig så här kär någonsin,

Är du lycklig är jag lycklig "

- Åh JAAA Jag är lyckligare än någonsin


Jag kan inte sluta le i hans närhet


 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards