Alla inlägg den 10 november 2010

Av malin hejdenberg - 10 november 2010 13:15

Och den jobbiga dagen för mig har kommit då Jag saknar barnen så fruktansvärt mycket.. Det är " lättare " måndag och tisdag för oftast städar jag och tvättar Jag dessa 2 dagar,

men i dag har jag sån längtan efter mina barn,

Även saknaden efter Elin kommer smygande lite extra i dag.

Så för att försöka bli av med saknaden av barnen och Elin gick jag in till GrannElin där Emily och Ida va,

Saknaden lättade något, känns så skönt att bara kunna slinka in när det blir jobbigt för mig och tänka på annat,

även fast jag vet att det är helt ok att vara ledsen och sakna .

Även när jag sen kommer hem till Johan och kryper upp i hans famn kan jag känna mig ledsen, men det känns inte jobbigt, för då känner jag mig så trygg.


Som den tryggheten då Jag slinker in till grannen för att slingra tankarna med annat.


Det är underbart, att ha dessa vänner så nära,

Japp.. det e rikedom det!


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards