Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Alltid

Av malin hejdenberg - 14 november 2010 15:01

Även fast du inte finns här hos oss på jorden så kommer du alltid finnas i våra hjärtan Elin, fan va jag saknar dig, längtar så mycket efter dig...



   

Bästa vänner för alltid!!!!!


 
 
Ingen bild

AnnaAnka ;)

14 november 2010 19:37

Men.. hur kan du skriva att du är din systers bästa vän när hon inte ens lever,?? du borde väl ha sörjt klart snart???? de e väl inget, att sörja sin syster?? hon e borta, kommer aldrig tillbaka! HALLÅ!!!! HON ÄR D Ö D :)

 
Ingen bild

Carola

14 november 2010 19:48

Fick rysningar och blev grymt upprörd och lessen när jag läste kommentaren från "AnnaAnka". Hur kan någon människa vara så känslokall???
Malin, du och Elin är såå fina. Förstår att du saknar henne. Hoppas hon gav er ett tecken idag på fars dag :) Kramar från Carola Berglind

 
Ingen bild

mamma monica

14 november 2010 21:19

Du Anna Anka vet du hur det är att mista en syster. Föräldrar har mist en dotter mitt i livet 28 år gammal. En make har mist sin fru. " små barn 2 och 1 år har mist sin mamma. Du kan sluta att kommentera om du inte har något vettigt att skriva. Det här var jäkligt osmakligt.

malin hejdenberg

15 november 2010 12:35

Håller med dig mamma.. jävligt osmakligt!puss

 
johanna

johanna

14 november 2010 22:52

Det var den vidrigaste kommentaren jag läst på LÄNGE! Fyyy... :-(
Massor av kramar till dej malin!!!

http://http

 
från Malins Pappa

från Malins Pappa

14 november 2010 23:35

blev lika upprörd jag.ja skriver sällan hur lessen ja är..men nu blev ja det.du som kallar dej AnnaAnka,hur kan du skriva så,å bara tanken är hård.jag har en dotter som har gått bort ifrån oss,men för mej lever hon i mitt minne varenda secund,dag som natt.Malin å Elin stod varandra väldigt nära,ja älskar mina barn, över allting annat.

http://URL

malin hejdenberg

15 november 2010 12:34

Söta pappa. Vet att du saknar henne, och man ska inte bry sig om denna dumma kommentar, Vi får sörja henne, och kommer alltid göra det. Hon va en underbar människa,
Jag älskar dig och mamma väligt väldigt mycket! tack vare er Elin va så fantastisk som hon va, ni uppfostra henne väl :)

 
Ingen bild

Bettan

14 november 2010 23:36

Hoppas "annaanka" vågar visa vem
den är!
Satan vad elakt! Kan man nånsin
sörja klart?
Många kramar till di Malin och din familj!

 
mariamalmgren

mariamalmgren

15 november 2010 11:01

...är helt TOM , klart att man är feg och inte ens kan skriva ut sitt egna namn när man lämnar en sån sjuk kommentar som "AnnaAnka" ovan gjort. fyy fan. ELIN saknas oss ALLA. och äönnu mer ER. man märker på kommentaren att människan ALDRIG förlorat någon till andra sidan., säkert aldrig upplevt känslan av kärlek av en äkta vän och inte minst KÄNT ELIN. dennes stora förlust. ELIN kommer ta lång tid i livet att sörja och jag tror vi aldrig kommer att komma "över" henne. ALDRIG., det gör mer och mer ont för varje dag utan henne. och en sak till kan man inte vara bästa vän med sin syster som man delar så mycket med så vet jag inte vad. Elin var min Stjärnsyster och jag älskar henne som min egna syster och sörjer henne som så. vill bara krama om dig Malin. ta inte åt dig av idioter. dem är antagligen så avundsjuka för att dem aldrig fick ha en ELIN i sina liv. för hon berikade oss på så många sätt på samma sätt som du nu berikar andras. tack för att du finns. kramar mängder Maria

http://www.mariamalmren.com

malin hejdenberg

15 november 2010 12:32

Denna person är nog sj väldigt ensam, har kanske ingen nära sig. jag tar ej åt mig för vet att det är ok att känna som jag gör, kommer inte sluta för att en dum " anka " tycker jag borde.
Du har så rätt i de du skriver.
tack Maria

 
Ingen bild

J.

15 november 2010 11:42

Tyvärr är världen full av idioter och känslokalla svin.. synd bara att en av dom var tvungen att hamna på din bloggsida!
Bra att du inte tar åt dig.. Man måste förstå att den personen lider av stora problem och mår dåligt, och tydligen måste h*n försöka få andra att må lika dåligt. Synd.

 
Camilla

Camilla

15 november 2010 12:16

"AnnaAnka":s kommentar säger mer om hennes intelligens än nåt annat. Hon skriver sådär för at få en rektion. Finns såna människor överrallt, som framför allt dummar sig i bloggar. Antagligen är hon en rädd, osäker liten fähund som måste haka upp sig och såra andra för att må gott själv. Såna människor är vidriga. Antagligen förstår hon inte själv vilka problem hon har, vilket är tragiskt.
Kram till dig Malin, mamma Monica och pappa Lasse.

http://www.nattstad.se/camilla82a

malin hejdenberg

15 november 2010 12:31

Ja nått fel är det, hon kanske är en väldigt ensam person, och som du skriver måste hon klanka ner på andra för att må bra, helt sjukt!
tack för att du bryr dig!
kram

 
Ingen bild

Lise-Lotte

15 november 2010 12:45

Vilken jävla människa.

 
Ingen bild

Jenny

15 november 2010 13:26

Är du helt sjuk människa,blir så förbannad.. Vet att man inte får säga detta men, om du inte värdesätter livet mer, så kunde fan du fått lämna denna jord och inte Elin..

Vill bara skriva att ni måste va så stolt över att ha fått en sån fin dotter/syster som Elin, allt det fina ni fick med henne, att hon nu finns genom barnen är helt fantastiskt.

malin hejdenberg

15 november 2010 14:51

Vi är mycket stolta, och denna hemska människa som skrev trycker inte ner mig något !!
tack! kram

 
Ingen bild

Linda

15 november 2010 18:05

Och hur i helvete är du funtad förbannade människa. Det är så man blir mörkrädd, själv har jag känt Elin i 20 år och jag tänker på henne varje dag, senast igår grät jag när jag tänkte på henne. Så kom igen och skriv när du förlorat nån som står dig väldigt nära förbannade idiot.
För vi älskar Elin hon kommer alltid ha en stor plats i allas hjärtan. Och sorgen efter henne kommer ALLTID att finnas.

 
Ingen bild

Veronica

15 november 2010 20:11

Jag finner inga ord som kan förklara hur tom jag känner mig efter att ha läst "annaankas" kommentar. Hur kan man ens tänka tanken att skriva något så hårt och känslokallt och fullt av hat till en människa som har förlorat sin syster OCH sin bästa vän. Och med tanken på att Elins föräldrar sitter där hemma och läser vad "annaanka" har skrivit...nej det finns inga ord för detta.
Även jag sörjer Elin varenda dag, och kommer alltid att tänka på henne. Det finns inget som heter "sörja klart". Det kommer aldrig att finnas en dag då någon av Elins nära och kära inte kommer att tänka en tanke på henne.

Jag tycker även att det är fruktansvärt fegt utav dej att inte våga skriva vad du egentligen heter. Du är nog en riktigt feg liten skit.

 
Ingen bild

Camilla

16 november 2010 07:54

Sicket jäkla pucko. Vad fan har hon med det att göra?!! Helt jävla otroligt...

 
Ingen bild

carina

17 november 2010 13:26

håller med alla ovanstående....ingen tid att lägga ner på en sån idiot som inte ens vet vad hon skriver ....elin är elin för oss alla än hur lång tid det gått sen hon gått bort från oss alla.....idioter finns det gått om o "Anna Anka" är en

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards