Alla inlägg den 15 november 2010

...

Av malin hejdenberg - 15 november 2010 19:39

Känner mig helt........ tom



Av malin hejdenberg - 15 november 2010 14:58

Hoppas jag att Emily,Terese.L,Elin,Therese.H och Anna kan infinna sig hemma hos mig, Hungriga, riktigt hungriga! för jag ska bjuda er på en go middag.

Som tack för allt ni gjort för mig under Elins sjukomstid,allt stöd efter,

vill visa min tacksamhet genom detta, en go middag och en trevlig och mysig kväll..


Vill ni ha god dricka som vin el liknande får ni ju ta med det :)


Hoppas ni kan komma!

hade vart riktigt roligt :)


Av malin hejdenberg - 15 november 2010 11:21

" Annaanka "

Vill börja med att skriva att Jag sörger min syster precis hur mycket jag vill,Hon va och kommer alltid vara min bästa vän, Du sj kanske aldrig haft just de, en bästa vän !?


Det är bara inte jag som sörjer Elin,

Elin har lämnat en mamma,pappa,bröder,man,barn och väldigt många vänner i stor sorg och saknad, Hon är saknad varje dag,minut,sekund.

Jag tar inte åt mig något av vad du skrev, För Jag saknar och längtar och sörjer Elin, kommer alltid att göra det,

Jag tycker att om du stör dig, slut och läs.. eller om du nu måste läsa gör dig till känna på riktigt om du nu måste kommentera, väldigt fegt gjort att inte skriva ut vem du är.


Vet inte riktigt vad du ville få ut av din kommentar riktigt.

För jag sörjer min BÄSTA VÄN/SYSTER hur mycket och hur länge jag vill.


Du kanske aldrig har upplevt att mista någon nära och kära?!

va isf glad för det, men en dag vänder kanske vinden och då kommer du förstå vad jag och så många andra känner, nu när vi sörjer Elin.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards