Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Svar till

Av malin hejdenberg - 15 november 2010 11:21

" Annaanka "

Vill börja med att skriva att Jag sörger min syster precis hur mycket jag vill,Hon va och kommer alltid vara min bästa vän, Du sj kanske aldrig haft just de, en bästa vän !?


Det är bara inte jag som sörjer Elin,

Elin har lämnat en mamma,pappa,bröder,man,barn och väldigt många vänner i stor sorg och saknad, Hon är saknad varje dag,minut,sekund.

Jag tar inte åt mig något av vad du skrev, För Jag saknar och längtar och sörjer Elin, kommer alltid att göra det,

Jag tycker att om du stör dig, slut och läs.. eller om du nu måste läsa gör dig till känna på riktigt om du nu måste kommentera, väldigt fegt gjort att inte skriva ut vem du är.


Vet inte riktigt vad du ville få ut av din kommentar riktigt.

För jag sörjer min BÄSTA VÄN/SYSTER hur mycket och hur länge jag vill.


Du kanske aldrig har upplevt att mista någon nära och kära?!

va isf glad för det, men en dag vänder kanske vinden och då kommer du förstå vad jag och så många andra känner, nu när vi sörjer Elin.



 
 
helena

helena

15 november 2010 12:52

Precis så skulle jag oxå ha skrivit va det tänkt. Jag å formulera mig när jag blir arg det går liksom inte ihop!
Jag tänker på Elin varje dag å jag som ej kände henne personligen så har hon berört mig på många sett. Sorgen kommer vi alla bära med oss tills vi själva försvinner men det kan kanske bli lättare med tiden att leva med den. Saknaden finns alltid.
Då kommer vi ju till dig då "annaanka" faaan det stör mig kunde du inte valt ett annat namn det man ska väl inte behöva lista ut på en gång att du e en idiot.
Det e synd om dig, tråkigt att dina hjärnceller lämndae dig innan du vet om det själv!

http://www.helenatakacs.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

15 november 2010 13:59

Hej!
Har följt Elins blogg ett litet tag och kom sedan in på din i "smyg"....
Nu kommer jag fram i ljuset!...
Kan inte annat när du får så otroligt korkad kommentar!!
Det är hemskt att missta nån nära! Denna anka har nog aldrig gjort det! Har aldrig provat på nått, tvärr har vissa människor väldigt svårt att känna empati.
En sorg är nått man alltid bär med sig, vissa dagar är den mer påtaglig andra lite mer i bakgrunden,men man bär alltid med sig den.

Bry dig inte om sånna här kommentarer, vilket kan vara svårt ibland. Men denna människa kommer oxå en dag att möta sorg en dag, och då kanske oxå lär sig nått....
Styrke kramar till er från Sundsvall!

http://kortmakaren.bloggplatsen.se

malin hejdenberg

15 november 2010 14:49

Hej! tack för din kommentar. du har så rätt i det du skriver.
Kram

 
Else-Marie

Else-Marie

15 november 2010 14:26

Sörj på, lyssna inte på en så dum människa. Det tar tid att sörja och färdig i sorgearbetet tror jag aldrig att man blir. Min far gick bort för 22 år sedan, och jag saknar honom så mycket. Ta hand om dig. /En bloggläsare

http://www.jobbsokarvardag.blogspot.com

malin hejdenberg

15 november 2010 14:48

Tack! nej kommer inte sluta sörja för att denna dumma människa dummar sig :(
Ta hand om dig du också.

 
Ingen bild

Anne Othberg

15 november 2010 16:08

Är det konstigt att världen ser ut som den gör när det finns sådana idioter som detta elände till fjäderfä, lägre kan man inte sjunka . Min dotter gick bort för 13 år sedan och jag sörjer o saknar henne varje dag, så lilla Malin sörj hur mycket du vill.

 
Ingen bild

carina

17 november 2010 13:21

sörj hur mycket du vill malin...vi är många som saknar din älskade syster ......
idioter finns det gått om i världen och de är inga man skall bry sig om o lägga tid på ...kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards