Alla inlägg den 16 november 2010

Av malin hejdenberg - 16 november 2010 14:53

En hörde någon prata, en annan tros ha sett .. men endå kan ingen bevisa något.. utan bevis, har inget hänt, så långt hänger väl alla med??!!

När jag fick höra detta först fick jag känslan att " nej detta har han inte gjort "

Eftersom jag e säker på hans kärlek till mig.

Någon " Marie " om du nu vet.. bevisa det?! finns de bilder, filmer kanske på att det faktiskt hänt?

Utan bevis, tror ja ej inte ni som snackar.

Vet att slite är ett samhälle där det sägs en sak, och sen blir det så stort, och det snackas.


Minns när jag flytta till en trea med barnens pappa gick ryktena att jag va gravid,

det visade sig att den första källan då hade sagt " då kanske det blir barn snart "

varav nästa person sa " dom ska ha barn snart "


Förstår ni vad Jag menar,

någon har sett honom bjuda på drink,

jag har blivit bjuden på drinkar flera gånger, gått ifrån den krogen med vänner, kanske även en manlig, har jag också vart otrogen då?! svar nej.

Så nej, Johan har inte vart otrogen. Aldrig vart det tidigare i ett förhållande, så inte nu heller för känner hans starka kärlek mot mig.


Som jag skrivit i ett tidigare inlägg att jag känner mig så jävla älskad, trygg och han är min trygghet och Jag hans, jag vet det. Vänner som står oss nära vet det,


så snälla sluta snacka om dom som har ett underbart och roligt liv tillsammans.

Hur ser dit liv ut?! mindre underbart kanske?!!


För detta kommer inte förstöra mellan oss.. tvärtom, det kommer få oss ännu starkare än vad vi va innan,


sitt inte där med era långa näsor och snacka när ni inte har konkreta bevis.

Det är er folk skrattar åt i slutändan..



 
  





Av malin hejdenberg - 16 november 2010 08:30

Vet ni.. Jag e så jädra trött på skitsnack.

Om man inte har bevis så ska man inte börja snacka.

Fick ett samtal igår kväll, av en tjej vars hennes " kompis " hört 2 SVARTROCKIGA personer prata om att Johan varit otrogen med en tjej, vilket va denna tjej som ringde upp mig och berätta va " kompisen " hade hört.

Johan och jag umgås väldigt väldigt ofta vilket folk vet så när har det hänt?!!

tydligen enda gången ja inte va på ön, KONSTIGT!


Tjejen nekar, jag berättar för Johan han blir riktigt riktigt arg,och ledsen,

Han säger att han inte gjort något och att han är så trött på allt snack runt honom.. Han kommer hit till mig så fort han får reda på det.

Han va verkligen riktgt riktigt ledsen, och förbannad..



Johan älskar verkligen mig, det vet jag verkligen, vet det för allt han gjort för mig, ställt upp, hjälpt mig med, brytt sig,stöttat,

Fixat så jag och barnen fått mat på bordet när vi haft dåligt med pengar,

Köper fina saker utan att Jag bett honom, fast han inte har råd,

sen en sak som inte riktigt går att förklaras, det måste man se me egna ögon,

Sättet han är mot mig sättet han ser på mig.

Ni som känner mig,ni som känner Johan, ni som träffat oss tillsammans,

Ni vet för ni har sett " de där "


Så nej, tror inte på skitsnacket från " 2 svartrockade " personer, vilket vi vet vem som öppnat käften i pressbyrån här i slite.

Kom hit,knacka på dörren, kom med konkreta bevis,

Annars tycker Jag och Johan ni ska sköta er själva och skita i andra,

eller ska man sjunka lika lågt och gå runt på byn och prata vilt om er, som man HÖRT, fått för sig.....

Nej, kom till mig om ni vill få nått sagt,  eller har lusten att försöka förstöra något.


För mellan mig och Johan kan ni inte förstöra =) bye bye

Tack för mig!!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards