Direktlänk till inlägg 16 november 2010

skitsnack!

Av malin hejdenberg - 16 november 2010 08:30

Vet ni.. Jag e så jädra trött på skitsnack.

Om man inte har bevis så ska man inte börja snacka.

Fick ett samtal igår kväll, av en tjej vars hennes " kompis " hört 2 SVARTROCKIGA personer prata om att Johan varit otrogen med en tjej, vilket va denna tjej som ringde upp mig och berätta va " kompisen " hade hört.

Johan och jag umgås väldigt väldigt ofta vilket folk vet så när har det hänt?!!

tydligen enda gången ja inte va på ön, KONSTIGT!


Tjejen nekar, jag berättar för Johan han blir riktigt riktigt arg,och ledsen,

Han säger att han inte gjort något och att han är så trött på allt snack runt honom.. Han kommer hit till mig så fort han får reda på det.

Han va verkligen riktgt riktigt ledsen, och förbannad..



Johan älskar verkligen mig, det vet jag verkligen, vet det för allt han gjort för mig, ställt upp, hjälpt mig med, brytt sig,stöttat,

Fixat så jag och barnen fått mat på bordet när vi haft dåligt med pengar,

Köper fina saker utan att Jag bett honom, fast han inte har råd,

sen en sak som inte riktigt går att förklaras, det måste man se me egna ögon,

Sättet han är mot mig sättet han ser på mig.

Ni som känner mig,ni som känner Johan, ni som träffat oss tillsammans,

Ni vet för ni har sett " de där "


Så nej, tror inte på skitsnacket från " 2 svartrockade " personer, vilket vi vet vem som öppnat käften i pressbyrån här i slite.

Kom hit,knacka på dörren, kom med konkreta bevis,

Annars tycker Jag och Johan ni ska sköta er själva och skita i andra,

eller ska man sjunka lika lågt och gå runt på byn och prata vilt om er, som man HÖRT, fått för sig.....

Nej, kom till mig om ni vill få nått sagt,  eller har lusten att försöka förstöra något.


För mellan mig och Johan kan ni inte förstöra =) bye bye

Tack för mig!!




 
 
Ingen bild

Marie

16 november 2010 09:22

Vad är de för konstigt med att han varit otrogen när du varit ifrån ön? Det är ju då han haft chansen. Om han nu varit otrogen vill säga..

 
Ingen bild

Linda

16 november 2010 09:30

Johan är inte en kille som går runt och är otrogen, det har han aldrig vart. Och jag har sett hur han är emot Malin, och han älskar verkligen henne överallt annat. Så det är bara rent skitsnack.

 
Ingen bild

malin

16 november 2010 10:04

Linda: vet att han inte är den typen som är otrogen.
Tjejen som det sägs att han vart otrogen med ringde sj mig då hon fick reda på det.. va väldigt väldigt ledsen .. som du skriver, han älskar verkligen mig, det vet Jag.

 
Ida

Ida

16 november 2010 10:29

Gumman då! såg inte din kommentar förens nu! Klart du ska med elin hit nån gång, det vore verkligen toppen kul :)

Oooo att dom aldrig tröttnar dom där skitsnackarna, slå döv öra till både du o johan för ni vet vad som är sant! Jag som har sett er tillsammans o som har sett hur johan är mot dig vet att han aldrig nånsin skulle göra nånting för att såra dig!

pusskram

http://idamariass.wordpress.com

 
elin

elin

16 november 2010 11:39

Det finns få par som det lyser så stark och genuin kärlek om som det gör om er. Jag hoppas att det fortsätter göra det.
Ni är så fina.
och om det är dom vi tror som har snackat så är det bara att skratta åt, den bruden har ju typ fått guldmedalj i skitsnacks vm:)

http://thestyleismine.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

16 november 2010 12:10

Jag tror på tomten också. Klart som fan att dom nekar då båda har nåt och förlora jag hade inte släppt det så lätt malin

malin hejdenberg

16 november 2010 12:45

ja vem vet.. Tomten kanske finns =) Om du nu vet så mycket kära " Marie " ge dig till känna väl :D o du nu vet och bevis att folk sett detta, kanske har lite bilder eller en o annan film att visa upp, så varsigod!

 
Therese

Therese

16 november 2010 12:13

Skitbra inlägg Malin ! Jag har sett " det" som finns mellan er.. det där kärleksfulla, äkta... ! Lyssna inte på idoterna.. det är synd om dom ! Heja ER

http://hedmanlindby.blogg.se

 
Ingen bild

Micki

16 november 2010 15:31

Hejsan Malin !
Känner Johan och vart med om en del eftersom vi varit tillsammans, men jag kan säga dig att Johan skulle aldrig vara otrogen aldrig.Det är Något han verkligen är emot och det vet jag, Lyssna inte till alla skit snackare dom kan dra åt helvete..... kram

malin hejdenberg

16 november 2010 18:13

Ja han har sagt det i början när vi börja träffas att han är emot sånt, han förstår inte vitsen med att vara otrogen, det e sant.
Jag tror på honom inte på allt skitsnack!
kram

 
Emily

Emily

16 november 2010 17:27

Även jag har sett er, Han älskar verkligen dig, det lyser om er båda när ni är tillsammans. Skit i vad folk säger. Dom är bara ute efter att förstöra. Säkert avundsjuka på er kärlek och lycka ni har.

http://emilyhallgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards