Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Hard times will take you to the stars

Av malin hejdenberg - 16 november 2010 14:53

En hörde någon prata, en annan tros ha sett .. men endå kan ingen bevisa något.. utan bevis, har inget hänt, så långt hänger väl alla med??!!

När jag fick höra detta först fick jag känslan att " nej detta har han inte gjort "

Eftersom jag e säker på hans kärlek till mig.

Någon " Marie " om du nu vet.. bevisa det?! finns de bilder, filmer kanske på att det faktiskt hänt?

Utan bevis, tror ja ej inte ni som snackar.

Vet att slite är ett samhälle där det sägs en sak, och sen blir det så stort, och det snackas.


Minns när jag flytta till en trea med barnens pappa gick ryktena att jag va gravid,

det visade sig att den första källan då hade sagt " då kanske det blir barn snart "

varav nästa person sa " dom ska ha barn snart "


Förstår ni vad Jag menar,

någon har sett honom bjuda på drink,

jag har blivit bjuden på drinkar flera gånger, gått ifrån den krogen med vänner, kanske även en manlig, har jag också vart otrogen då?! svar nej.

Så nej, Johan har inte vart otrogen. Aldrig vart det tidigare i ett förhållande, så inte nu heller för känner hans starka kärlek mot mig.


Som jag skrivit i ett tidigare inlägg att jag känner mig så jävla älskad, trygg och han är min trygghet och Jag hans, jag vet det. Vänner som står oss nära vet det,


så snälla sluta snacka om dom som har ett underbart och roligt liv tillsammans.

Hur ser dit liv ut?! mindre underbart kanske?!!


För detta kommer inte förstöra mellan oss.. tvärtom, det kommer få oss ännu starkare än vad vi va innan,


sitt inte där med era långa näsor och snacka när ni inte har konkreta bevis.

Det är er folk skrattar åt i slutändan..



 
  





 
 
Emelee

Emelee

16 november 2010 15:35

De är rätt Malin du ska absolut inte bry dig folk är så himla advunsjuka! Strunta i allt skitsnack och va lycklig! ville också säga att Elin va en så otroligt fin männiksa och hon lever kvar i dig, är alltid i närheten, hon kommer aldrig försvinna och jo en syster är absolut ens bästa bästa vän! Kramar Emelee

http://Emeleeengstrm.blogg.se

 
Camilla

Camilla

16 november 2010 15:41

Historien blir alltid flera ggr värre desto fler den kommer till. Inget att lyssna på. Även om man blir lite konfunderad när man hör saker så är du stark som verkligen tror på Johan. Det där känner man inombords själv. Håll ihop och skit i allt prat. Som sagt, Slite är en liten by. Folk har inte bättre för sig än att försöka förstöra för andra. Är glad att du träffat en så fin kille som han verkar vara. Du är lyckligt lottad som blir så älskad. Kram på dig!

http://www.nattstad.se/camilla82a

 
Ingen bild

Pia

16 november 2010 16:06

Malin det finns två sätt att se på ryktesspridning. 1: Avundsjuka för att du är lycklig. 2: O genom sig själv känner man andra. Så försök o lägg det åtsidan o stoppa in allt ont prat o skvaller där det hör hemma alltså på sophögen. Kram

 
mamma monica

mamma monica

16 november 2010 18:10

Nej Malin jag har mycket svårt att tro att Johan skulle vara otrogen mot dej. Jag ser på honom va han känner för dej. Och när f-n skulle han va det ni är ju tillsammans i stort sett hela tiden. Skit i va avundsjuka människor säger.

http://URL

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards