Alla inlägg den 18 november 2010

Av malin hejdenberg - 18 november 2010 19:32

I herrans namn ska jag ha på mig på lördag ????!!!

Hade ju vart kul om ja kom i klänning, för de händer ju aldrig, kul o testa nått nytt, som klänning, meeeen det stora problemet som alltid,, SKOR!? har ju bredare och större fötter än grannkällingarna .. så de går ju inte att låna,..

men skulle vilja ha nått riktigt snyggt... annat än jeans,linne eller topp..


 


Vill göra nått med håret, snyggt men tuft,

Snygg sminkning, lite mer "udda" kanske än ja brukar men endå inte föööör mycket.. Elin ska hjälpa mig med det.

såg en bild i dag inne vid henne i dag..

typ så Elin :) ;)


Nej nu låter jag som en 14 årig liten tös som ska ut på sin första fest..

KÄRA NÅN MALIN!!!!




Svårt alltså..


riktigt svårt







Av malin hejdenberg - 18 november 2010 11:24

Glass.. ja tänk vad glass kan göra barn glada =) Johan köpte glass till barnen, och gav dom sen en guldpeng att handla något annat för nere på gahms.

Glassfarbrorn Johan ; )

Så snäll...


       


 


Calippo.. nya favorit glass nu för mina barn :)

Av malin hejdenberg - 18 november 2010 09:03

                                   



Kolla Alexandra frilla =) hon ser typ ut som sin mamma när hon vaknat :)

Av malin hejdenberg - 18 november 2010 08:47

eller bara få komma hemifrån, hade vart så skönt faktiskt..

Ada igår ja,som ni säkert läste så betedde han sig riktigt illa igår,

I dag kommer jag tvinga ut honom faktiskt.

För sitta inne fler än en dag, det blir lite jobbigt för honom,

och han har även vart hemma från dagis i över en vecka nu,

På måndag får han iaf gå på dagis,

Alexandra har hostat mindre, skönt, verkar som hostmedicinen hjälper.


I dag e det iaf sol ute,


I med Alexandra i vagnen och Adam på sin cykel för att bara få komma ut en sväng, gå ner till gahms kanske, bara för att kika,Har ju inga pengar att köpa nått för direkt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards