Alla inlägg den 27 november 2010

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =)

kasslergratäng bjöds det på,

efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten,

citronfromache med grädde, mumsigt!

Prata och prata och prata och skratta,

tom så vi typ glömde bort att det va Idol. :)

Vi drack,mumsa på massa gotta lite senare på kvällen och sjöng singstar ojojojoj säger jag bara, kul att se dom filmerna sen ;)

Mycket mycket skratt va länge sen jag skratta så mycket.

Jag hade en överraskning till brudarna också såklart ;)

För att Jag hade den här kvällen har jag ju berättat, ville bjuda dom bästasa brudarna som funnits där på ett underbart sätt för mig och syster,

Ville göra dom glada, så blommor, ROSOR, brukar göra tjejer glada =)

Höll senare ett litet " tal " då Jag även ville berätta hur tacksam jag är, och hur tacksam Elin va och säkert ännu är över att dessa fina brudar funnits där för mig OCH henne.

Många tårar blev det på nästan var o en .. men jag menade varenda ord Jag sa.




Tyvärr har jag inga bilder, men det lär nog komma senare från Therese eller Elins blogg ;)


Tack så jätte jätte mycket för att ni ville komma brudar

hade en riktigt toppen kväll..

Vet ej när jag skratta så här mycket sist :)

You are the BEST!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards