Alla inlägg den 4 februari 2010

Av malin hejdenberg - 4 februari 2010 09:01

Japp barnen e hemma i dag !! orka inte gå till dagis utan ska vara hemma o ha myspys =)

Sitta i morgonrock och mysbyxor hela dagen?!?! nej.. men en liten stund på fm kanske =)

mysig kväll igår.. Johan kom och vi såg skräckfilm, o han skrämde upp mig.. jävla karl ;)

Jag är ju så jävla lättskrämd..

Jaha.. va ska man hitt på i dag då?

Sitta i morgonrock en stund till, sen gör sig i ordning, gå till affären, posta massa brev :/

I morgon åker barnen till sin pappa igen,

Han tänker ju inte ta barnen då jag skulle vilja åka ner till Elin och familj!!

behöver träffa min syster!

Men Han är ju så elak så vill ej ta dom tydligen.. det e ju hans barn!! Han ska vilja ta sina barn!! eller hur??!!! an har dom BARA varannan helg, bor i slite det e en gata emellan oss..ARBETSLÖS!!det e ju löjligt alltså, men ska kanske inte klaga heller . finns barn som har det värre, som nästan aldrig träffar sin pappa, eller som även " valt" att inte vilja ha sina barn,

tur det finns bra pappor med .. i bland blir jag riktigt riktigt avis på mina vänner som har så underbara pappor till sina barn, som verklige verkligen tar sitt ansvar och som gör det för att dom vill..


Jaja nu vart det e sånt inlägg.. men blir så ibland..


Dricka lite kaffe, klä på sig kanske ..

i eftermiddag kommer Johan och dricker lite kaffe med mig och barnen, Barnen får väl saft då, men vi ska dricka kaffe.

Tacka vet jag kaffe alltså..

<3


Malin vill ha ett jobb!! fast jobb att gå till varje dag, så man vet att man har klokt med pengar på kontot varje månad!!!

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards