Alla inlägg den 9 februari 2010

Av malin hejdenberg - 9 februari 2010 19:25

Japp kväller och barnen sover .. Adam ville att Alexandra skulle sova i hans säng i natt :S lite ont om plats med tanke på att båda breder ut sig så hemskt i sängen!!!


I dag va Nina och Miranda här på besök, drack kaffe och käka mat, tog en promenad när Miranda skulle sova i vagnen..

Mycket bus med Miranda blev det !! : )


Va inne och sa hej till Anna,Jonathan och Havanna innan jag skulle hämta barnen på dagis, efter dagis kom Jonathan in och lekte med Adam, dom spela lite data spel.. och va väldigt duktiga med att turas om efter varje omgång dom klara en bana.. duktiga killar!!


i kväll har vi käkat lite spagetti och köttfärssås.. GOTT !!!

hoppa sen i badet tillsammans med barnen..

Dom sover nu efter en saga " Nicke Nyfiken "


Jag sitter här o tar det lungt,, Johan kommer sen och ser lite film.. om det nu finns något bra att se på ..



i morgon ska ja jobba.. slutar kl 17.00 trist att jobba så sent .. Blir snabb middag !! Jobba även torsdag och slutar även då 17.00 lång dag för barnen på dagis.. men e jag ledig på fredag ska dom vara hemma från dagis den dagen !


Mamma och pappa sitter nu på båten .. snart framme och på väg ner till skåne!! 

Mamma och Pappa,Lova att Krama om Elin och Magnus  från mig!!

Pussa Maja och Ludde!

<3


nej .. hej svejs!!!


detta inlägg va verkligen ganska tråkigt .. så kastar in lite bilder tror jag ..




Adam och Alexandra för snart 1 år sedan !! <3




Lilla söta rara Maja !! <3  

stolt Moster håller lilla Ludde !! <3

 



Hade så gärna velat åka med ner till Elin och Magnus!!

Av malin hejdenberg - 9 februari 2010 09:24

Barnen är lämnade på dagis, Gick bra att lämna Alexandra i dag, På G till lite gråt men ingen gråt kom! Mamma Malin glad !!

Adam envisades med att visa mig vart Alexandra ska bli lämnad :) Och även han vinka glatt hejdå till henne innan det var dags att lämna honom till sin samling!

I dag va det gympa !


Å jag sitter och väntar på Nina och Miranda som e på väg från fårösund för att dricka lite kaffe och snacka lite skit.. ska bli riktigt trevligt! :)


Naj .. rydda undan lite .. Så det inte ser ut som ett bombnedslag när Nina kommer ;)


tjiiigoooo!!







kärkärkärkärkärkärkkärkärkärkärkärkärkkärkärkärkär

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards