Alla inlägg den 5 februari 2010

Av malin hejdenberg - 5 februari 2010 12:15

Barnen är vid sin pappa.. Jag sitter och glor här vid vännen datorn och kikar då o då på tv:n

I kväll fredag .. blir nog en lugn fredagskväll tror jag .. kanske unna mig sj liiite liite godis ??!! bara kanske ..

Hoppas på att träffa Johan :) <3


Syster är nu hemma hos sin familj, har ringt , skickat sms men vet att hon inte orkar svara eller prata ..

hu gör så jävla ont att hon mår så dåligt som hon gör .. Jag vill åka ner till henne, skulle vilja byta med henne för en stund så hon kan få leva sitt fina förtjänta liv tillsammans med sin underbara familj.. i stället så mår hon skit, känner sig som dom gamla på mitt jobb,svårt att stå,gå eller röra sig överhuvud taget.. fan!!!

kan inte fatta att detta händer, det är jävligt jobbigt som närstående och bara finnas .. Å inte kunna göra ett jädra skit!!

Det gör så fruktansvärt ont att mn syster, som betyder så mycket för mig, min bästa vän! den underbaraste människan jag känner ska behöva gå igenom all denna skiiit rent ut sagt !!!!!!! Blir så förbannad, ledsen .. Jag kommer alltid ställa mig frågan å det e VARFÖR!!??

Jag vet att jag måste vara stark för Elins skull.. men ibland e det jädrigt svårt..

I bland mår jag bra och kan utan problem prata om allt med henne och hennes sjukdom .. och ibland som nu känns allt skiiit tuft och jobbigt och önskar att någon bara kunde  väcka mig ur denna förbannade hemska jädra mardröm!


Man ska verkligen vara tacksam åt det man har i dag ! på en sekund kan livet förändras och kanske aldrig någonsin igen blir livet detsamma!


Vissa dagar är Jag rent av livrädd!!



<3 Elin <3



Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards