Alla inlägg den 8 februari 2010

<3

Av malin hejdenberg - 8 februari 2010 23:21

Helt jävla dundersjukt..

Malin e så kär !!

känns så.. hm jaa .. kan inte ens beskriva det.. pirrar i hela kroppen..

saknar honom hela tiden när han inte är här..

Är det inte kärlek så säg :)

<3


Och det bästa av allt .. Malin LITAR för första gången på många många år på en kille .. Underbart !!!


  <3

Av malin hejdenberg - 8 februari 2010 09:36

Skriva lite om helgen kanske ..

i fredags såg Jag film hemma hos Johan .. Jag somna.. Upps hihi..

Lördag fm satte mamma,pappa och Johan upp mina tapeter i vardagsrummet, och det blev skit snyggt !! :)

Tack Mamma,Pappa och Johan för det : )

Vi åt mat tillsammans som mamma lagade! Det va gott :)

resten av dagen blev till att städa undan från mina tapetserare ; )

Sen lite vila, Skulle ju in till grannarna på kvällen,

  Johan <3<3<3

  Emily och Elin !

  Ida, Jätte kul att äntligen få träffa dig, OK Jag va ju inte direkt förvånad att du va här :) haha..   Adde :) hm, ja va ska man säga .. :D   Johan bjöd på lite egna låtar!

Han sjunger ju så jäkla bra!!! :)

Älskar den rösten :)

<3<33



I går söndag .. då gjorde Malin inte många knop :/

Gick till affären, annars låg/satt jag och Johan på soffan hela dagen sen vi gick upp..

Adde och Johan spela zelda här hemma hos mig, ( skit tråkigt spel anser jag )

så Jag gick in till Elin och Ida en stund =) ..


Mysig helg, verkligen.. fick tom maten lagad, serverad :) Lovley :) Han kan laga mat den här mannen :)



I dag e Alexandra hemma.. lite snorig, men annars pigg som vanligt..


Adam e på dagis, Längtar efter honom som fan !!!!! <3<3<3


   

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards