Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Adams födelsedag

Av malin hejdenberg - 4 mars 2010 06:27

Va lyckad! Han verkar mer än nöjd med sin dag !

Ni skulle sett honom innan alla kom, vilken förväntansfull unge !!

Tillslut knacka det på dörren, Elin kom in och lämna saft, Adam trodde kalaset hade börjat :) Men icke!

när det sen äntligen ringde på dörren blev Adam så glad att hans gäster äntligen kom :)

Mycket mycket bus .. ja som ni vet under ett kalas, ljudnivån va skyhög och nästa gång kommer det delas ut öronproppar till den som vill ha ;)

Barnen åt och verka tycka det va gott.. även föräldrarna åt såklart haha

Hade även en "clown" på kalaset som lekte med barnen .. Patrik Heter Han ! :)

Och tror bestämt denna Clowm fyller år i dag !! så Grattis Patrik på födelsedagen!!! :) Hoppas du får en kanon dag!


Adam fick iaf jätte bra presenter och blev lika glad över alla sina paket och jätte glad att alla kom och fira honom, Han fråga mycket efter Jonathan när gästerna gått hem, :)


Bilderna försökte ja få ur kameran igår, men det villes inte, hmm. får kolla senare.. för så här tidigt på morgonen som halv 7 orkar ja inte pyssla me sånt ..


17.45 kom alla andra, åh mer fika vart det .. och paket :)

Adam fick äntligen sin efterlängtade bilbana " Cars" han vart super duper glad, Och uppladdningsbara batterin till sin radiostyrde bil :)

Jaa jag tror bestämt han fick allt han önskat sig, ( förutom en radiostyrdbil som går på bensin som ja dock inte kommer köpa till honom haha )


Sen kom Johan .. vi såg lite film senare och mysa :)

Han ska kanske har sina barn i helgen, roligt för honom inte för mig haha ( ego )

inge myselipysmys då ;) :(


Tack alla som kom och gjorde Adams dag så bra som den va igår, Toppen alltså!!


Tack er som grattat honom på fb och här i bloggen ..


Tråkigt att Hans pappa inte ens ringde, han kunde ha ringt och sagt Grattis, Som morfar faktiskt gjorde som inte kunde komma igår för han jobba !!!

 
 
Anna Nordin

Anna Nordin

4 mars 2010 07:13

Men är du seriös eller??????????? Vilken jävla idiot! Kunde inte Stefan ringt och sagt grattis? Varför kunde han inte komma och gratta för? Stackars Adam alltså!!!

http://pannys.blogg.se

 
elin hejdenberg

elin hejdenberg

4 mars 2010 08:42

DÅLIG STIL STEFAN!!!!!!!!!!!!! Han hade aäkert glömt det! Fy fan alltså! Sa Adam något om pappa under dagen?? Jag får ju ont i hjärtat när ja läser det. Fy fan.. men skönt att adam hade en fin dag iallafall!! önskar att jag kunde vara med... me det får vi ta i sommar. vi ska köpa massor av glass han å jag å frossa i oss massor!!! gömma oss så inte alex, maja å ludde ser oss =) KRAMAR

http://elinhejdenberg.blogg.se

 
terese

terese

4 mars 2010 10:26

vaaaaa???? ringde han inte ens??? men shit.. han bor ju 200 meter bort!!!! att han inte ens kom förbi... fan vilken jävla skitstövel... stackars adam.. som tur är så kommer adam att inse vilken skit han är ju äldre adam blir. tro mig.. casper inser mer för varje dag som går att han klarar sig mycket bättre utan sin biologiska pappa.. både adam om casp har ju andra män runt sig som kan vara en manlig förebild.. tex din pappa.. elins magnus å johan..!!! ibland får man be om hjälp.. jag brukar be min pappa att ta casper en liten stund nån gång, så gör dom nåt helt själva typ snickrar eller vad som.. jag hoppas att du får egen vårdnad.. jag tror ju på hellre ingen pappa än en pappa som bara förstör!!!
kram på dig!!

http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards