Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

svar

Av malin hejdenberg - 12 mars 2010 23:52

till dej som valde att vara anonym.. att klart ja valt att vvara sj då det absolut inte funkar att leva ett liv tillsammans med 3 barn varav 1 av dessa 3 faktiskt är vuxen människa och pappan till mina barn

Om han nu som du skriver älskar sina barn, varför träffar han bara dom varannan helg när han bor ett stenkast bort, är arbetslös, har all tid i vörlden alltså att träffa sina barn då o då några timmar i veckan utöver dom få timmarna han har sina barn ??!!!!!!! kan du svara på det?! Nej.. men det e rätt enkelt, han vill inte eller orkar inte .. och tro inte att jag försökt ta de med honom, ringer man kastar han på luren för det går inte att prata med denna människa, han har aldrig kunnat prata med mig eller någon anna rätt. så nej problemet ligger inte hos mig ..

Han har sj satt dessa 2 underbara barn till världen och då får han ta sitt ansvar och ta barnen dom få timmarna i månadern han faktiskt har dom ,

Blir ja erbjuden jobb,har jag frågat honom,kan han inte visst då försöker ja fixa någon annan eller så får ja helt enkelt skita i att jobba .. som han isf får göra denna helg som faktiskt är hans, hade varit lite skillnad om han hade barnen så ofta som jag har dom, men man tycker ju att har man umgänge med sina barn endast 6 dagar i MÅNADERN så får man väl rätta sitt jobb efter det ??!!!!


Jag hoppas verkligen han hämtar sina barn på fredag eller fixar barnvakt!

Annars vet han exakt va som gäller, tyvärr är det barnen som blir drabbade men ja har sett Adam sviken så många gånger, ledsen förbannad, stefan ser aldrig de för Adam bir ju självklart glad när han väl kommer som de e sagt..

Men han har även sagt dessa ord till sin pappa " JAG VILL INTE VARA HOS DIG " länge sen nu .. men dom orden kom från en 3 årig pojk, När stefan inte tog dom som bestämt på sin helg, och inte hade träffat barnen på nästan 3 veckor... 

bytte då helg !!!


Så Jag skriver iinget annat än va som e sant, o detta e min blogg, något du inte gillar att jag skriver,, läs inte .. men ja måste få skriva av mig !!


Vill att barnen ska ha bra kontakt med sin pappa  men vet ej vad deras pappa vill riktigt ,, om han inte e riktigt säker på vad han vill.. då e det bäst att bestämma sig, Adam är 4 år .. han frågar massor massor massor .. behöver sin pappa mycket!

Alexandra är 1 1/2 och även hon behöver sin pappa ..

Något e fel när hon säger pappa till någon som inte e hennes pappa ..

Ringer det ingen klocka i pappans huvud då.. då undrar ja om det någonsin kommer göra det alltså!


.

 
 
elin hejdenberg

elin hejdenberg

13 mars 2010 10:25

Kan man inte kommentera med sitt NAMN, kommentera inte alls då! Stefan har varit så hela tiden. Jag har bott vid dem när jag varit på besök. Så jag VET att han inte har hjälpt till. Suttit vid sin dator, och malin fått springa som en igel. fast hon sa till honom så ignorerade han henne. Han SPELADE ju...
Så jag VET! Han kommer aldrig ändra sig! Barnen behöver sin pappa....men bryr han sig?! Inte mycket.. Har man bestämt att man har varannan helg....så ÄR det varannan helg ÄVEN fast man blir erbjuden jobb! SKAFFA då barnvakt för bövelen!
Jaja....hopas jag slipper se honom i sommar!!! För då kommer jag kräkas...eller något..!
Puss

http://elinhejdenberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards