Alla inlägg den 10 maj 2010

Av malin hejdenberg - 10 maj 2010 13:09

Therese och Patrik har blivit föräldrar till en sååå fin tös, Emil,William,Ebba och Wilma har fått en lillasyster!

Har minsan sett kort och hon e jäätte fin, en riktigt liten knubbis,

Minns känslan när man får barn, en känsla Jag inte riktigt kan beskriva. 

Stort Grattis och Kramar till er och er nya familjemedlem.

Hon e sååå fin !

<3


Lämna barnen på dagis, Adam va lite trotsig i dag :( vet ej om det e pga att han ska till sin pappa eller vad det berodde på..

Efter lämning gick jag hem till Johan en stund, sen vidare för att snacka lite skit hemma hos Anna och Havanna där även Emily och Elin va..

Drack lite kaffe och gick sen in till mig för att städa,

Städningen avklarad och har börjat tvätta i stället,

Ville låna Havanna så nu sitter hon här vid mig och smilar så glatt.. sååå underbar den tjejen .. Sååå fin..



Känns skönt att börja veckan med städ och tvätt, så nu har man det avklarat.

Ser ut som det ska bli regn : (

I morgon .. längtar tills i morgon, då e både Jag och Johan barnfria =) HELT barnfria .. såååå mysigt vi ska ha det !!

men först kl 13 ska jag till arbetsförmedlingen.. sen fyller min största lillebror Niklas 22 år i morgon :)så ska gratta honom

Eller kallar honom typ som min storebror =)


Men på kvällen .. då e det BARA jag och Johan..

Och om ni bara VÅÅÅÅÅGA störa oss :D


Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards