Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Syster!!

Av malin hejdenberg - 10 februari 2010 20:33

Ett systerskap är vänskap

på en ljupare nivå

Ibland finns det ett släktband annars har man mötts endå

Relationen till en syster är nära och unik,

Hon känner dig så väl och hon kan din historik

Med en syster är det lätt att vara uppriktig och sann,

Man kan tala som man känner och man förstår varann,

Det känns alltid bra att ses

Så man vill gärna träffas mer.....

för det finns så mycket gott som systerskapet ger

<3


En syster är ett stöd, en hjälpande hand

Hon är bunden till dig, ett kärleksfullt band,

som lilla eller stora är hon dig ganska lik

Hon finns i många minnen och gör din levnad rik.

Det känns tryggt att Hon vet varifrån du kom,

att Hon ser vad du gör, och att Hon bryr sig om.

Med dig kan Du dela både glädje och skratt,

En syster är en gåva,en ovärdelig skatt


 

 

 
 
Ingen bild

Sonja

10 februari 2010 21:16

Åh, vad fint skrivet Malin. Jag förstår att ni har ett fint förhållande till varandra. Jag har många gånger önskat mig en syster att anförtro mig åt. Det blir inte samma sak med en bror tyvärr. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt ordnar sig med Elin. Det tog mig mycket hårt när jag förstod hur det stod till med henne. Jag önskar jag kunde göra något så att hon blev av med detta elände. Försöker skicka styrka och ork och tänker på henne varenda dag. Naturligtvis även på er i familjen som dessutom bor så långt ifrån henne. Massor av kramar från mig.

 
Ingen bild

malin

10 februari 2010 21:37

Tack Sonja för den fina kommentaren!! stor stor varm kram

 
Ingen bild

maria

11 februari 2010 11:35

Åh, vad fint skrivet Malin. Jag förstår att ni har ett fint förhållande till varandra.Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt ordnar sig med Elin. Jag önskar jag kunde göra något så att hon blev av med detta elände. Försöker skicka styrka och ork och tänker på henne varenda dag. Naturligtvis även på er i familjen som dessutom bor så långt ifrån henne. Massor av kramar från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards