Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Torsdag!

Av malin hejdenberg - 11 februari 2010 23:22

Har jobbat i dag igen .. gick bra ..

innan jobbet åt jag en trevlig frukost med underbara grannar !!


Hämta barnen lite över 17 och fort fort hem och fixa middag.. sen mys i soffan, bad och sen nattning, Adam va trött i kväll och orka inte med någon saga i kväll faktiskt !!


Johan har varit här i kväll.. med tandvärk stackarn!!

hu det gör ju så jävla ont..


å vill säga en sak till er som kommeterar så jävla onödiga kommentarer, ja tänker inte ens godkänna dom! å inte ens VÅGA skriva ut vem du är och stå för det!

Vad Johan gjort o inte gjort..  ja vem bryr sig i dag ! allt som sägs e inte ens sant..  ge fan i att snacka skit, ni vet fan inte vad ni pratar om!

Han har ändrat sig .. hade han inte gjort det hade jag inte varit med honom ..

Har ni inget klokt,som sanning att skriva ge fan i att skriva.

Jag VET att han inte tar droger ..  finns bevis!!  Han bråkar inte !! så snälla . finns andra saker att lägga ner energi på!

Han har varit ärlig mot mig enda från början, och jag lita på honom till 100 % , Har inte kunnat lita på en kille fullt ut på många många år !!

så lägg ner detta!!


Spelar ingen roll hur mycket ni försöker, vad ni skriver, en människa kan verkligen ändra sig, Det har Han verkligen gjort! så sluta att snacka er jävla skit !

det slår tillbaka på er sj mer eller mindre en vacker dag!


jag tycker jävligt mycket om honom, Jag älskar honom .. ja ni läste rätt..

å har ni problem med det.. så ha då det!! jag bryr mig inte ett skit om vad ni skriver !!

Tack för mig!!

 
 
Therese

Therese

12 februari 2010 07:59

Det viktigaste är väl inte vad som har hänt ? Det viktigaste är väl vad som händer nu? och att han lämnat de gamla bakom sig ... !

http://hedmanlindby.blogg.se

 
Lina

Lina

12 februari 2010 09:26

gumman det måste vara nån som är avundsjuk varför annars lägga ner sin energi på att snacka skit om johan.
människor kan ändras. jag är jätte glad för din skull att du har hittat kärleken puss på dig gumman

http://www.johleneojulius.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

jag=)

12 februari 2010 09:28

jobbigt nät folk håller på!! stå på dig:)

 
Ingen bild

carro

12 februari 2010 09:59

Jag hejar på dig Malin!!!!! Fan stå på dig! Och som sagt människor kan ändra på sig, finns hur många exempel som helst på det. Fortsätt rå om kärleken och njut av livet som ändå är så skört. Förresten kul att hitta en ny blogg hos dig:) Kram till dig!

 
Ingen bild

johanna

12 februari 2010 14:59

ja nån jävla ordning på torpet få de va.....hihi de e bra malin....:)

 
Linda

Linda

12 februari 2010 16:55

Skit i vad andra säger. Vad han har gjort förr spelar ingen roll. Människor kan ändra på sig. Är så glad för att du hittat nån som gör dig lycklig.
Kramar

http://isakliam.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards