Alla inlägg den 14 april 2010

Av malin hejdenberg - 14 april 2010 11:20

ja om ca 40 min kommer Lina och hämtar mig.. Jag har fått äran att få följa med för att se lilla bebis hon har i magen .. ska bli riktigt spännande, sånt e ju såå himla roligt :)

Denna vecka har barnen åkt till sin pappa och Jag lovar er, det e så innihelvetes tomt här hemma utan dom!!

Igår åkte jag ut till fårösund och umgicks och hade det riktigt trevligt tillsammans med Nina,Christoffer och söta Miranda!!

Hemma prata jag lite med grannkällingen längst bort :) rolig nyhet alltså!!!!!!!!

Duscha och gick sen bort till Johan såklart :)

satan i gatan så kär Jag är :) känns helt .. hmm.. så jävla bra helt enkelt !!!

Älskar att umgås med honom!! Känns så bra som sagt!


Saknar min Mamma o pappa lite nu faktiskt :D

dom e väl hemma från skåne nu om dom inte åkte fel och hamna i Haparanda eller nått liknande :/

Annars är allt bra .. förutom att Jag saknar mina barn så otroligt mycket, iland går det lite bättre, o sen i nästa sekund saknar ja dom så jag bara vill gå dit, försöka komma på en anledning för att kunna få träffa dom, bara för en liiiten liiten stund. Men får ju " skylla " mig sj eftersom jag har varit så påstridig med varannan vecka ..

Tur Jag har mina kära grannar, och Johan :D som orkar med mig, :) som får mig att sluta sakna såå jääättte mycket .. iaf för en stund,


Jag Älskar dej,



Syster .. Hoppas allt går bra i dag .. tänker på dej.. OFTA !! saknar dej OFTARE!!:D

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards