Alla inlägg den 26 april 2010

Av malin hejdenberg - 26 april 2010 16:23

Eller nytt?!! NY vecka skulle jag skriva ..

Hade en riktigt mysig kväll igår =)

Johan kom och sov här.. alltid så mysigt .. sover riiktigt gott i hans famn!!

I dag e barnen på dagis, och kommer vara hos sin pappa resten av veckan, Adam ville inte att pappa skulle hämta, men tror de blir bra när han väl kommer och hämta på dagis.

Gick iaf hem och drack kaffe med Elin .. fixa sen och plocka undan lite här hemma innan det va dags att ta hand om Havanna några timmar,

När hon skulle sova gick jag en promenad till Ica, och nya affären där Jag köpte en ny jacka åt Adam .. När vi kom hem va Anna redan hemma..

Det gick jätte bra att ha Havanna hon e en helt underbar tjej.. Anna har verkligen lyckats,Havanna är sååååå snäll... rar... sööööööt och ja.. helt underbar.. ÄLSKAR DEN UNGEN!!!!!!!!!


Vi har sen suttit ute i solen och snackat lite skit..

Nu sitta jag här.. börjar känna mig hungrig =)

Blir nått så enkelt som pasta med pastasås ikväll..


Onsdag-fredag blir det lite jobb ..

Hoppas solen skiner hela veckan..


Saknar redan barnen faktiskt ..



Fään så Jag älskar DIG J.

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards