Alla inlägg den 1 september 2010

...

Av malin hejdenberg - 1 september 2010 14:11

Träffat Elin en sväng i dag, det första hon sa hej på er jag vill rullas ut med detsamma =)

ut i trädgården med henne och lin sj drack el åt inget just då, hade inte fått i sig något alls under dagen, snarare tvärtom, mycket kräk i stället :/


Vi handlade lite på City gross på hemvägen,

har varit ute med Ludde i trädgården, maja är på dagis,

Männen just nu i detta hus är ute och fixar panel o målar o gud vet va mer !!

Jag o mamsen e barnvakt!


Maja hämtas kl 16.00,

jag är så gymt kaffe sugen just nu..


Onsdag i dag, lill lördag, godissugen..

Kan iofs bero på lingonveckan!!

KUL att veta va??!=) NOT!


 

  

Av malin hejdenberg - 1 september 2010 09:45

De är iaf 2 ord som stämmer in på min syster!!

Igår va färdtjänst bokat till kl 13. Jag åkte med henne som assistans och gissa vart vi skulle till NOVA LUND!! Elin hade bestämt sig för att shoppa lite till Ludde, regnkläder,byxor och skor, Han börjar ju dagis på måndag, 

Färdtjänst hämtade oss halv 3men efter någon pommes och kläder till Ludde va Elin trött, men nöjd!!

Åkte med henne tillbaka.. Där hon även fått fina blommor av Helena,Camilla och Sonja, TACK!! fick paket av Helena Tacaks ( hur nu ert efternamn stavas )

Hon har även orkat med ett litet besök på förmiddagen av Åsa, Och ett på eftermiddagen från en sköterska frn 86:an i lund..

Tror Elin haft en bra dag, eller vet att hon haft det. Även om hon vart väldigt trött, så va hon nöjd!

och är Hon nöjd är Jag nöjd!

Blev lite chockad när hon bestämt sig för att åka till Nova, Men hennes önskan,är vår lag!


Adam och Alexandra,Mamma saknar er <3 

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards