Alla inlägg den 19 september 2010

Av malin hejdenberg - 19 september 2010 20:26

Ja oj kära nån, Vad det varit med barnen i dag vet i fan .. Något i frukosten kanske,? för det börja efter frukosten va avklarad

Mommo & Moffa kom på en fm fika, Adam spela " Allan " och inget passade Vad man än gjorde,

Vid lunch tid gick jag och barnen till Johan som bjöd på go potatismos med falukorv till lunch. Alexandra va svidig och trött så hon fick sova i vagnen, Men fick med mig mat till henne i en liten back =)

Gick sen och handla varsin glass åt barnen för pengen dom fick av mamma och pappa. LYCKLIGA BARN! ÄNTLIGEN!

Hem för att diska undan, Alexandra sov en liten stund till,

Va ute en sväng, Emellan det va det svid & gnäll .

Alex vakna, vi gjorde lite armband och halsband, lekte med lera, Gjorde burgare m bröd,Korv m bröd,sniglar, Fruktkorg o ch bajskorvar,

Mellis, sen svid o gnäll

" - Jag: Adam vi går till lekparken eller bofinken ? "

" - Adam: NEJ, det e kallt blåser och har regnat och jag vill verkligen inte ha någon jacka på mig "

SUCK!

Så jag putsa fönstrena på nedervåningen i stället, i morgon ska ja hänga upp nya gardiner..


sen kom Johan .. Jag fick iaf ut Adam sen och leka med en kompis,

Under kvällsmaten vart de faktiskt inge svid o gnäll alls från barnens sida, bus o stohej =)

( Johan hade med sig pommes o kotletter. MUMS! )

Men efter maten va de färdigt igen..

SUCK!

GAAAAAAAAAAAAH Dra sig i håret kanske !!!!!!

Johan o grabbarna grus åkte till stan för att hämta instrumenten till nya spellokalen i vallstena...

Barnen har under tiden, badat,Tjafsat, Druckit te tillsammans med mig och sover nu så sött.. Alexandra fick dock välling ;)


jag har diskat och badat, kände att jag verkligen behövde det efter denna dag!

Nu e det levande ljus här hemma.. Väntar in mannen i mitt liv för att ha lite söndagsmys ..


I morgon dags för dagis igen, Jag ska fixa o dona med tårtor och kakor..

För i morgon vankas det barnkalas för Alexandra ca 15.00

Hoppas alla kan komma.

Men städning.. det struntar Jag dock i innan :)


Hoppas på en bra dag i morgon .. INGE TJAFS TACK!!



Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards