Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Jag vill

Av malin hejdenberg - 8 september 2010 21:09

skriva så mycket, men just nu får ja inte ner det jag faktiskt vill, och inte alls på det sättet jag vill.. Tänker en sak, men skriver en annan, 

I bland gör ja saker ja inte alls igentligen va meningen, saker som att borsta håret fast jag igentligen skulle hämta ett glas vatten,

känns riktigt knasigt faktiskt, börjar ja bli knäpp? 

 

har sovit bra på nätterna nu sen ja kom hem men e hela tiden så himla trött på dagarna, känns som jag skulle kunna sova hela dagarna, 

o då undrar ni säkert varför jag inte går och lägger mig nu.. jag kan inte!!


Vill skriva ett sms till dig, haft tanken flera gånger, men,du kommer inte svara,

Jag vill träffa dig igen.. prata med dig, höra din röst, vill inte ha det så här,

Har tänt ett ljus här för dig ikväll.


Detta är ta mi fan inte sant, nyp mig, slå mig, gör något bara Jag vaknar ur denna hemska jävla marddröm.


Du fattas mig, du fattas mig så det emellanåt stjär i bröstet!! 

 
 
Ingen bild

veronica

8 september 2010 21:33

älskade vän. det kommer att komma många stunder framöver då du kommer att må precis såhär. och det är så jävla jobbigt rent ut sagt. men du kommer ta dej ur dem starkare och starkare för varje gång. jag lovar dej!

 
Jenny

Jenny

9 september 2010 08:04

Gumman då...jag förstå att saknaden måste slita i dig något enormt...ni hade en sån nära relation.
Hon pratade alltid om dig,och nu var hon så glad att du hade träffat din nya pojkvän. Han tar hand om dig och är snäll. Elin nästan jublade när hon berättade för mig.
Jag blev också glad för det behöver du i dit liv :)
Jag har också tänkt att jag skulle skicka ett sms men sen slog sanningen mig.
Har så svårt att först och då är min saknad och min sorg inget alls i närheten av din.
Men det blir bättre med tiden säger dom ju och jag hoppas att det är så.
Massor med kramar från Eslöv

http://www.sessannenne.blogg.se

 
Camilla

Camilla

9 september 2010 11:47

Lilla vännen då...måste vara skitjobbigt. Och det kommer inte vara sista gången det sköljer över dig. Tyvärr. Önskar hon kunde fått en extra chans så du får ha din syster hos dig.

http://www.nattstad.se/camilla82a

 
mammafiia

mammafiia

9 september 2010 18:15

Lider så med dej=(
Massa KRAMAR till dej

http://www.fiiias.wordpress.com

 
Ingen bild

Sonja Bech

9 september 2010 23:55

Åh, Malin! Lilla gumman!! Det är svårt när man upptäcker att man faktiskt aldrig mer kan prata, krama, träffa den som inte längre finns här hos oss. Det kommer bli många gånger du tänker ta telefonen för att berätta något kul eller tråkigt som hänt. Visst, det blir bättre med tiden och man inser till sist att det inte går längre, men saknaden finns alltid där. Jag önskar såå att det funnits något undermedel som botat fina Elin. Forskningen går framåt säger dom. Ja, kanske, men bara en så enkel sak som mammografi mycket tidigare i livet kanske hade räddat Elin och många andra unga från att dö. Ta fram alla fina minnen när det känns som jobbigast. Hennes humor och roliga kommentarer kan nog glädja de flesta även nu. Bamsekramar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards