Direktlänk till inlägg 14 september 2010

.,.,.,.,.,.

Av malin hejdenberg - 14 september 2010 20:56

I kväll har Jag en riktigt " saknar min syster kväll "

Tycker livet är så jädra orättvist, Varför just hon?varför drabbades hon???!  varför ingen annan som har levt ett helt liv, Hårt att tänka så, men det e väl sant eller hur??!?

Vissa stunder känns det ok, som i nästa känns det, vet inte riktigt hur jag ska förklara det, ungefär som att någon slitit ut hjärtat och stampat på det,

Det gör så ont, fruktansvärt ont, en smärta som inte går att beskriva,

Ibland kommer jag på mig sj att bara stirra utan att tänka, som att Jag försvinner helt från verkligheten.


Elin, Fan som jag saknar dig.. vill ha dig tillbaka,Frisk och lika mycket full av liv som innan, Vem ska jag nu ringa när jag e arg eller ledsen, vem ska komma med alla kloka råd,

Du hade hela livet framför dig, 

Du gjorde så mycket för mig, du fanns där för mig alltid,Jag kunde alltid berätta saker för dig positiva som negativa, men du blev aldrig arg på mig, lite irriterad över det dumma, och hur dumt du än tyckte det va så stötta du mig,ALLTID!

Har så fina och roliga minnen tillsammans med dig, minnen jag aldrig kommer glömma, dom ligger mig så varmt och nära hjärtat så kommer minnas dom även fast Jag blir gammal och dement.  :)

Tack för allt du gjort för mig,


Hade hoppats det fanns facebook i himlen, saknar dina roliga kommentarer, alla dina gilla, dina busiga inlägg, dina underbara mail,

Vill bara prata med dig en gång till, även fast du vet hur mycket Jag älskar dig känns det som det finns ännu mer att säga..


Ingen sten är så tung som sorgen vi känner

Ingen ros är så vacker som minnena av dig

 
 
Ingen bild

mamma monica

15 september 2010 07:26

Ja Malin förstår precis hur du känner. Det är en tomhet som gör så ont. Ibland sitter jag och tänker på hur allt skulle varit. Blir så förbannat ledsen, så orättvit. Kram älska di

 
helena

helena

15 september 2010 14:49

om du tittar längre in i dig själv så finns hon där, prata med henne. hon kanske inte ger dig ett svar men hon hör dig.
förstår saknaden du har för henne.. det gör ont!
finns här för dig min vän! många kramar

http://www.helenatakacs.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NY

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 12:48

BLOGG...   http://malinlillstrumpa.blogg.se

Av malin hejdenberg - 30 november 2010 10:43

Jag är verkligen INTE ett fan till snön. Visst kan det va mysigt och sitta INNE med tända ljus och kika ut när det e mörkt och det e vitt på marken och det snöar, se när barnen gör sin första snögubbe,snö lyckta får åka pulka ..  Kul för barn och...

Av malin hejdenberg - 29 november 2010 12:28

Nya tag och barnen kommer hem igen =) Hoppas denna vecka blir " bättre " än sist dom va hos mig då dom va för hostiga för att gå på dagis, men som klättra på väggarna här hemma hur Jag än sysselsatte dom, Det va en jobbig vecka, Denna vecka komme...

Av malin hejdenberg - 28 november 2010 17:35

Första ljuset tänt, vi har varit hos mamma och pappa i lärbro på adventsfika, riktigt trevligt! Visa mamma bilderna från min tjejfest och jisses som hon skratta, heltokiga men även underbara bilder. www.hedmanlindby.blogg ( finns filmer ) www...

Av malin hejdenberg - 27 november 2010 17:12

Vi åt mat, maten blev riktigt god =) kasslergratäng bjöds det på, efter att ha vilat ner maten vanka vi oss in i vardagsrummet där vi åt efterrätten, citronfromache med grädde, mumsigt! Prata och prata och prata och skratta, tom så vi typ g...

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards