Alla inlägg den 5 juni 2010

Av malin hejdenberg - 5 juni 2010 07:42

Igår kväll vid 19.30 fick ja o Adam nån flurpig idé .. gå ner till stranden efter fredagsmyset :D

Det vart ju kallt i vinden .. men barnen gunga, kände på vattnet, sprang runt på stranden och fick se 2 jätte fina svanar..

hade med mig kameran men batteriet tog slut.. :(

Gick sen hem, värmde oss lite .. Alexandra fick välling, sen upp i säng,

Barnens pappa förstörde den kvällen tillslut.. Iaf i en liten stund, Han fattar bara inte, och gör så mycket för att förstöra för mig, SUCK!


Men fick sen ett såååååå fint sms av min Man som fick mig på andra tankar; ) och Jag vart glad igen..

tog den sista ölen i kylen och satte mig utanför tillsammans med grannarna, snacka lite skit.. =) alltid lika trevligt.

I dag .. va ska man göra i dag?! skulle behöva dammsuga lite, men det går ju snabbt..

Sen kommer vi nog vara ute större delen av dagen..


Ikväll kommer Mamma och Pappa och äter ..

:) ska bli trevligt det !ska köpa fika bröd.. eller får se om Jag och Adam bakar en kladdis kanske till fikat efter maten ikväll... lite senare !!!


Nu ska vi iaf äta frukost .. Jag mina 2 kokta ägg.. Alexandra har redan slurpat i sig en flaska välling, men hon får lätt i sig en macka eller ett ägg också =)

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards