Alla inlägg den 20 juni 2010

Av malin hejdenberg - 20 juni 2010 22:30

Kan inte sluta tänka på det som hände i dag,



Tilde har nu åkt hem, Johan va precis och hämta henne, vi hade det mysigt i soffan och såg en film, Klok madam det där =)


Glömde att skriva det förut..


När barnen e pussade o kramade god natt går ja ju ner, stannar ju inte kvar uppe, dom somnar av sig själva..när ja kommer ner jag sätter på babyvakten för att kunna höra dom om dom skulle vakna, Brukar höra Adam räkna alla pussar han fick av mig :), nått han börjat med nu =)

Hörde även, Jonathan ,Anna,Havanna,Elin,Holly,Hollys pappa,Wilma,Tyra,Emil,Ebba,Alexandra å Mamma.. älska er.. God natt

Dessa ord sa Adam ikväll.. Han rabbla upp alla dessa namn.. ok kanske inte i denna ordningen.. men alla dessa namn va med..

Det som slog mig.. det va att ordet " PAPPA" inte fanns med .. :/

lev väldigt väldigt tårögd och fick sån hemsk känsla i kroppen.. Tror Han inte att Hans pappa älskar honom??? Älskar inte han sin pappa???!! det måste han ju göra, det e ju Hans pappa för bövelen..

Vad tänker han på när Han ligger där uppe i sängen???


Älskar min son, från ljupet av mitt mamma hjärta! Jag hoppas Han aldrig kommer tvivla på det!


Nu ska ja sova.. Jobb i morrn.. Natti natti......

Av malin hejdenberg - 20 juni 2010 19:24

Japp i dag har det blåst ganska kallt, ja o ungarna,Johan satt ute under fm o hu så kallt.. snart slutet av Juni och man fryser, INTE OK..!!

efter lunch gick ja o barnen med Anna,Jonathan och Havanna bort till torget och cykla.. inte jag dock!! haha =)

sen vidare hem och fika hos Johan.. barnen spela tv spel .. även Anna !!

sen mot affären..

där möter vi barnens pappa,, Han hälsar inte ens.. :( säger inte hej till barnen .. inga kramar.. ingenting!!!!! Adam blev såklart ledsen kände sig säkert sviken som helvete, Alexandra satt och sa " pappa pappa " och peka !!

De e rent av hemskt.. och för att Adam blev ledsen blev såklart ja också ledsen..

mötte Anna.. hon blev förbannad och ringde upp honom :D:D:D TACK Anna!! Han behöver ha någon annan som talar om för honom att det han gör e fel !! <3

förbannade karl!!

om ja skulle möta mina barn den veckan dom e vid sin pappa, självklart skulle ja gå fram o säga hej.. kramar om dom.. inte bara igronera dom som Han gjorde!!

HEMSKT!! Jag vinkar tom när Jag ser stefans bil köra förbi.. IFALL ATT barnen sitter i bilen.. det syns ju inte eftersom han har tonade rutor..

Det e sjukt att beté sig som Han gjorde mot barnen!!

Hoppas Han skäms nästa gång han möter på Anna!!:D

Hur e Han mot barnen hemma hos sig???!!

Hos Johan sa Adam i dag att han inte ville till sin pappa.. :(

det e förjävligt rent ut sagt.. nej fy!! Jag blir bara så jädra ledsen!!!



I kväll har ja tilde här några timmar, Johan e o fixa hårdrock :) fast nu e hon ute o leker med kompisar. sj ska ja hopp i duschen :)

Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards