Alla inlägg den 10 juni 2010

Av malin hejdenberg - 10 juni 2010 13:57

dagarna glider förbi och solen har gått o gömt sig .. :/

Vad har man gjort denna vecka??!!

såklart umgås ja mycket med Johan dåra :D

Barnen e vid sin pappa,saknar barnen mycket,


i tisdags åkte ja till staden med Anna och Havanna och bara kikat :) har man tråkigt så har man, åh det e ju så roligt att gå och kolla på Ica Maxi =0)


Igår bestämde vi med Johan att äta hemgjord pizza , se film, äta godis ( mmm det va de med GI det hahahaha )

åkte till willys och handla, vi hade endå inget att göra,

=)

åkte införbi reno kiosken o handla godis =)

Johan lekte pizza bagare åt oss alla, =) så duktig så min man =)


I morse hade vi en myssovmorgon, låg länge länge i sängen o mysa o såg tv.. =)

begav oss sen hem till mig, medans Jag hoppa i duschen fixa Johan kaffe =)

Nu har ja då ätit lite, Johan e hemma hos sitt..

ikväll ska vi hälsa på hans mamma, det ska bli roligt =)


Åka förbi Willys och handla lite käk..


VART ÄR MINA KÄRA SMÅ SKATTEPENGAR DÅ? ALLA VERKAR JU HA FÅTT SINA, HAR DOM GLÖMT MIG :(:(:(:(

jag vill osså ha :(


NUUU!!!


 



Presentation

Malin Hejdenberg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards